• Voor 22:00 besteld, morgen bezorgd
  • Persoonlijk advies van vakmannen
  • Meer dan 30.000 artikelen voor de vaklui

Veelgestelde vragen

Snel duidelijkheid zonder wachten.

Betaalmogelijkheden

Bij ons betaal je zoals jij dat fijn vindt: we accepteren iDEAL, vooraf overmaken, PayPal en creditcard (ook buitenlandse creditcards). Ben je PRO-klant? Dan kun je ook gewoon op rekening bestellen. Meer informatie over onze betaalmogelijkheden vind je hier, en alles over zakelijk bestellen vind je bij onze uitleg voor bedrijven en professionals.

Levertijd

Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis. Producten die we op voorraad hebben, verzenden we dezelfde dag nog als je voor 22:00 uur bestelt. Niet op voorraad? Dankzij onze directe samenwerking met leveranciers zijn de meeste artikelen alsnog binnen 2 tot 5 werkdagen leverbaar. De levertijdindicatie weergegeven op de productpagina is gebasseerd op realistische levertijden voor dit product.

Garantie

Voor alle door ons geleverde producten geldt een volledige fabrieksgarantie. Bij veel fabrikanten kun je jouw garantie verlengen indien de aankoop daar aangemeld wordt. Meer informatie over verlengde garantie tref je aan op ons garantie-pagina.

Reparatie

Indien een bij Gereedschappelijk besteld product in de garantieperiode defect raakt kun je het product terugsturen naar Gereedschappelijk. Je dient het defect wel voorafgaand bij ons aan te melden, uitleg van deze procedure kun je hier terugvinden. Wij zorgen voor de verdere afhandeling van de reparatie.

Klachten

Gereedschappelijk streeft naar een zo correct mogelijke afhandeling van jouw bestelling. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. We doen er dan alles aan om ujealsnog tevreden te stellen. Je kunt je klacht richten aan de service afdeling (Klantenservice@gereedschappelijk.nl).


Wij streven ernaar om je klacht binnen 48 uur na ontvangst te beantwoorden. Mocht het toch meer tijd kosten, dan houden we je hiervan op de hoogte.
Ben je het niet eens met onze afhandeling? Dan kun je ook contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk, waarbij Gereedschappelijk is aangesloten.

Retouren

Veelgestelde vragen over ruilen en retourneren

Hoe lang kan ik iets retourneren?
Je hebt 30 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. Dit geldt niet voor shoptegoed, maar wel voor producten die je ermee hebt gekocht.

Wat zijn de voorwaarden?
Stuur het product terug in originele staat, compleet en als het kan in de originele verpakking. Hygiëne- en verbruiksproducten kunnen niet retour.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Binnen 14 dagen nadat je het hebt aangemeld en wij het product terug hebben of een bewijs van verzending hebben ontvangen.

Hoe werkt retourneren?
Meld je retour aan via het retourportaal op onze website. Je kiest daar zelf een verzendmethode. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Wat kan ik niet terugsturen?
Verbruiksartikelen zoals schroeven, kit en lijm nemen we niet terug.

Heb je een machine gebruikt bij asbestwerk?
Bel ons eerst even voordat je iets terugstuurt of een aanvraag indient.

Meer informatie over retourneren.

Stuur ons een berichtje!

Staat je vraag er niet tussen?

Stel je vraag via onderstaand formulier, wij gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag om je verder te helpen.

Footer image

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.